ÄNTLIGEN TORSDAG

Idag är det torsdag, ÄNTLIGEN TORSDAG! Torsdag betyder fotbollsträning och LWord! Bästa dagen i veckan förutom lördagar!

♥♥♥♥
Vet ni? Jag kunde inte hålla mig längre, jag kände att jag var tvungen. Äntligen är mina älsklingar på väg hem till mig. Nu fattas bara säsong 3, men det skulle bli lite för dyrt om jag köpte alla 3 säsonger samtidigt, så jag köper den när jag nästan har kollat klart på säsong 1 & 2.

ÅH JAG VILL ATT DE SKA KOMMA PÅ POSTEN IDAG! Jag får nog vänta till måndag eller tisdag innan de kommer.
♥♥♥♥

image87


De senaste 30 dagarna har jag haft totalt 1995 sidvisningar. Det tyckte jag var rätt coolt.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Ja måste säga att jag är förvånad! Tvivlar på att han tyckte dom va goda? Fast å andra sidan äter den hunden ALLT som går att äta och "inte" äta för den delen. =)

2008-03-13 @ 11:31:48
URL: http://mickand.blogg.se
Postat av: Mickan

Han har aldrig vart en sån som käkar på sladdar eller biter sönder nått! allt i matväg äter han och när han är "sur" har tråkigt eller om han får för lite uppmärksamhet så växer hornen i pannan på honom! då kan han få för sig att käka sönder en penna, bara ha sönder..eller tugga sönder en mobil-laddare eller 2, men bara ha sönder ;)och han vet att han gör fel. Sno saker från rumsbordet när ingen ser, som tjärtabletterna är det roligaste som finns. =)

2008-03-13 @ 13:15:38
URL: http://mickand.blogg.se
Postat av: Mickan

Gud vad konstigt jag skrev. Det jag mena är att vi aldrig haft nå problem med att han käkar upp saker...eller har sönder förutom när han har tråkigt då =)

2008-03-13 @ 13:16:57
Postat av: Dibbe

Dom har väldigt snabbleverans. jag brukar få mitt dagen efter (oftast) när jag beställt där ifrån. Men nu ska jag inte ge dig några förhoppningar, för det är det värsta som finns när man väntar på något från posten ;)

2008-03-13 @ 17:11:13
Postat av: Jessica

Dibbe: ÅH jag hoppas verkligen att de kommer idag på posten! Då skulle jag bli överlycklig! :D Aw, din jävel nu har jag redan förhoppningar, nu blir jag kinkig på dig om de inte kommer idag, hihi ;)

2008-03-14 @ 07:49:36
URL: http://jessicanorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0