Anouk

Idag har jag sjukligt mycket att göra. Bättre blev det inte när chefen kom med en uppgift som jag var tvungen att göra i samma sekund han kom med den eftersom den skulle skickas till en i styrelsen någon gång under dagen. Så jag var tvungen att lägga allt annat åt sidan och göra det åt honom. Jag är klar sedan ett tag tillbaka och nu sitter jag här och jobbar för fullt med mina ordrar som jag ska grovplanera.


Den här låten är sjukt bra. Det är konstigt att jag inte fått upp ögonen för Anouk förrän nu? Michel och Nobody's wife har jag länge lyssnat på, men jag har aldrig lyssnat på några andra låtar. Hon är grym.

Vid 1.39 i låten kommer en bit som är så vidrigt bra. Det känns i hela kroppen när jag hör hennes röst.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Anouk och Alanis Morissette förgyller mina dagar på jobbet! =)

2008-03-12 @ 15:16:26
URL: http://missvixxenblogg.se
Postat av: Antejo

låten var faktiskt riktigt bra

2008-03-12 @ 20:10:07
URL: http://antejomenvisst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0