Surkärring

David har köpt en motorcykel. En ful jäkel. Ducati monster hette den tydligen. Jag vill inte ens att han ska ha någon. Så jag är lite kinkig på honom. De där 60 pappen kan man köpa roligare saker för. Dessutom är jag lite småskraj för motorcyklar. Eller... Jag är skiträdd. Man dör ju. Så jag tänker nog inte åka med honom på den. Dessutom har han inget motorcykelkörkort än. 60 tusen som inte jag kommer märka av. Det kanske är det detta hänger på? Jag är nog sur för att jag inte kommer få ut något över huvud taget för köpet av den jävla cykeln. Och för att det är farligt. Som tur är går inte den motorcykeln så jäkla fort, men jag tror inte David har en suck att klara sig om han vurpar i 150 km/h.

Dumma motorcykel.

Jag försökte tröstshoppa på internet men David kom och stoppade mig. Jag måste spara alla pengar till augusti då vi antagligen åker till USA. Men liiiiiiite kan man väl få handla? Jag hittade 13 t-shirts som jag precis skulle trycka hem när David kom och sa nej. Men de var ju så billiga!

Dumma David.

Kommentarer
Postat av: M.S.

HÅLLER ME DAVID.. FAST EGENTLIGEN KANSKE DU SKULLE FÅTT KÖPA DOM..HAN HADE JUH KUNNAT ANVÄNDA T-SHIRTSEN TILL TRASOR ATT VAXA HOJJEN MED...

HEHE..

2008-06-12 @ 15:31:08
Postat av: aaaaaaaaaa

hehe vilken otur du har jess :)

2008-06-12 @ 16:30:29
Postat av: Lisa

Hmm tyvärr så dör man av att vurpa i bra mycket lägre hastighet än så :/

2008-06-12 @ 18:04:35
URL: http://fiifan.blogspot.com
Postat av: Lina

Men nooo.. Motorcykel är ju svinfräääsigt!

Lätt att du ska åka med honom!

OCH dessutom så dör man när man om man åker av vägen med bil ooockså!

Jag har hört en fågel viska att en viss Jessica gillar att åka fort med bil.. humhumhum!

2008-06-12 @ 19:58:05
URL: http://linanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0