Riga+LA+San Francisco+Seattle

Jag ska till Riga! Inte bara jag, utan hela jobbet. Om vi klarar målet varje år bjuder Cibes alla sina anställda på en resa, och i år bär det av till Riga. Förra året var vi till Irland och där hade vi superkul. Vi ska åka den 29/8-31/8. Jag och David hade tänkt åkt till USA den 1/9, så vi kanske får ändra lite på det datumet och åka några dagar senare istället. Vi blir borta i 2 veckor. Vi funderar på att dra till LA och San Francisco, och sedan åka upp några dagar till Seattle, om det passar med flyg och så. Jag vill verkligen tillbaka till Seattle, där skulle jag kunna bo!

Nu ska jag jobba vidare.


Kommentarer
Postat av: Lina

avensjuk.. jag är så avensjuuk sjunga ;P hoppas ni får skoj gumman!

2008-06-05 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0