Operation uttöjning

Idag har jag påbörjat uttöjningen av mitt andra öra. Jag har en uttöjning på 10 mm i mitt högra öra sedan ca 4-5 år tillbaka. Jag har varit nöjd med den och har inte tänkt att töja ut mitt andra. Men efter några veckors fundering har jag kommit fram till att jag ska töja vänsterörat till samma storlek. Jag har inte haft något smycke över huvud taget i mitt vänsteröra på ca 10 år, så ett vanligt örhänge är till och med svårt att få igenom. Nu har jag tryckt igenom en nål i örat och pressat i en 1,4 mm piercing där i (0.2 mm mindre än ett vanligt piercingsmycke), och det gjorde lite ont. Nu ska det smycket få sitta i tills ikväll då jag sätter i en 1,6 mm piercing. Jag minns inte hur lång tid det tog att komma upp till 10 mm i högerörat, men om 1-2 månader ska det nog vara klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0