Ny telefon

Jag beställde en ny telefon igår. Förhoppningsvis får jag den någon gång nästa vecka. Min nuvarande telefon är en samsung Z300, från stenåldern! Efter snart 3 år med samma telefon kände jag att det var dax att byta. Dessutom har mms-funktionen varit trasig i över 1 år, och mms är något jag vill kunna ta emot.

Jag bestämde mig för att byta från Samsung till Sony Ericsson. Den verkar helt okej faktiskt. Dessutom bytte jag abonnemang från 3 till Halebop. Jag gillade inte 3 från första början och även fast bindningstiden varit slut i över 1 år så har jag inte fått tummen ur och beställt en ny telefon med annat abonnemang. Men nu så!


Kommentarer
Postat av: sarahj

härmapa ;) hahaha

2008-06-28 @ 21:10:21
Postat av: Jessica

Hihi ja men den var ju bra ju ;P Synd på batteritiden bara! Men jag använder nog inte min telefon hälften så mycket som du gör! :D

2008-06-29 @ 01:25:37
URL: http://jessicanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0