Midsommarbilder

Tänkte visa några fina och ofina bilder från midsommar.

Bild 1: Jag gjorde den alldeles själv!
Bild 2. Jag och Lina.
Bild 3. Vi spelade Kubb. Karlarna vann. Överlägset.
Bild 4. Jag i min fina krans.
Bild 5. Vi grillade!
Bild 6. Sandra, Arvid, Martin, Pålman och Carro i bild.
Bild 7. Vi spelade kubb igen. Tjejerna förlorade. Igen.
Bild 8. Jag och Lina!
Bild 9. Efter kubben var det dax för ännu mera alkohol.
Bild 10. Ännu en bild på mig och Lina
Bild 11. Jag försöker lära Lina hur man gör snygga grimaser. Hon lyckas inte första gången
Bild 12. Därför får jag visa hur man ska göra! Snygg va?
Bild 13. Lina försöker och försöker.
Bild 14. Till slut lyckades hon!
Bild 15. Här är vi på väg hem till Kjell-Åke.
Bild 16. På väg. Fickorna fulla med färdkost (Baccardi Breezer)
Bild 17. Kjell-Åke, Sumpa och Jens i bild.
Bild 18. Lina blev lite trött och somnade.
Bild 19. Sen gick vi hem och sov!

   



   



   



   



   

Kommentarer
Postat av: Emma

Ah, hjälp. Vi drack upp allt. Jag och min vän delade. Borde vi söka sjukvård? :)

Postat av: haha

Det var juh en bra miss av dig att lägga upp bilder här...hehehe...

2008-06-27 @ 11:47:05
Postat av: Jessica

Magnus eller Bjarne: Ja, jag insåg det nu när jag såg bilden hänga på kontoret! :D Idioter! :D:D

2008-06-27 @ 20:03:38
URL: http://jessicanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0