Måndag

Det blev inga mål gjorda för mig igår som jag drömde. Men Sofia drog i ett jävla snyggt mål och matchen slutade oavgjort 1-1 mot Sätra. Eftersom det är första målet för oss i serien så var det ju NÄSTAN en sanndröm i alla fall. Det blev ju mål, även om det inte var jag som satte den i krysset. Nästa vecka kommer vi vinna mot Kungsgården! Härligt att Sofia är med på plan igen, hon har bara vart med på 1 match tidigare tror jag. Jag blir så jävla mycket tryggare när hon är ute och springer, för hon är så sablans bra på fotboll och hon höjer hela laget. Hade vi inte haft henne igår hade vi förlorat. Sofia, nu missar du inte en endaste match till!!

Idag efter jobbet ska jag dra till Hofors och kolla på Elias skolavslutning. Jag ska ta mustangen så att Elias får skryta lite inför sina kompisar som kommer tycka att Elias är värsta coolingen som får åka sportbil. Sen åker vi hem och äter tårta och fikar lite.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu blev jag alldeles rörd.. Nästan en liten tår i ögat! Jag lovar, jag ska inte missa en endaste match till.. Sen ska jag försöka näta ett par gånger till i år också! =)

2008-06-10 @ 13:12:16
URL: http://missvixxen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Öh, blev min kommentar publicerad..!? förbannade jävla publishme!!

2008-06-10 @ 13:14:10
URL: http://missvixxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0