Måndag

I morse vaknade jag 06.30 som vanligt och var rätt pigg. Jag var just på väg upp då jag stängde av väckarklockan helt och tänkte "bara 1 minut till". Den där minuten blev till slut 45 minuter då jag vaknade med ett ryck. Lyckades göra mig klar på 20 minuter och kom bara 10 minuter sen till jobbet. Nu är jag galet trött och risken finns att jag somnar här på kontoret.

Mitt i all stress i morse tittade jag mig i spegeln och såg att mitt uttöjningssmycke ramlat ur. NEJ! Eftersom örat inte har läkt än så växer hålet ihop väldigt snabbt så fort piercingen är uttagen så jag trodde aldrig att jag skulle få i den igen. Jag letade och hittade till slut smycket i sängen. Jag tog lite oparfymerad ansiktskräm på örat och pressade igenom smycket. Satan vad ont det gjorde, men jag fick åtminstone tillbaka smycket igen. Hoppas det läker fort så jag kan fortsätta töja så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0