Måndag

Midsommarafton var jättetrevlig hos Sumpa där hela gänget var. Dagen efter gjorde vi inte så mycket alls, i går var jag till hästen och sen kollade jag på film (Ps i love you) sen hände inget mer.

Idag hade jag tänkt tvätta massa kläder, men mamma ringde nyss och berättade att lillbrorsan hade fotbollsmatch i Torsåker, och den tänker jag inte missa, så efter jobbet drar jag dit en snabbis och kollar när han kutar omkring på planen.

Tidigare idag var min andra bror Erik här på jobbet och hälsade på. Han är 4 år. Han berättade att han var en liten pojke, och efter det sa han: "pappa säger hela tiden att han också har varit en liten pojke, men det har han inte. Han bara tjatar och tjatar och tjatar om det hela tiden..." Haha, gullungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0