Lördag

I går på jobbet var det jobbigt att se när hälften av oss på logistik gick hem på semester. Själv har jag 2 veckors slit kvar innan jag får sova ut varje morgon i 3 veckors tid. Skulle egentligen ta 4 veckor, men jag sparar semestern till september då vi drar till USA. Om jag tar ut 4 veckor nu och 2 veckor i höst får jag varken någon semester eller komptimmar kvar.

Igår skulle jag egentligen ut på krogen med Lina och Maria, men Linastackarn blev krasslig, så vi ställde in det. Istället drog jag till Hofors och hade det skitroligt. Blåöga fick jag med mig hem också! Haha.

Nu är det lördag och jag hoppas att vi kan åka till Ockelbo marknad en sväng lite senare. Det beror på om vi kirrar hundvakt till vårat minsta lilla monster.

Nu är det Miami Ink på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0