Hey

Mja. Det gick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig, men än är det inte klart.

Träning idag. Jag trodde inte att jag skulle kunna träna idag då David har vart iväg och kollat på en motorcykel och jag var tvungen att ha hundarna, men han kom hem lagom tid så jag hann vara med ändå.

Sitter nu och lugnar ner mig efter matchen mellan Sverige-Grekland. Sarah och Mattis var här och kollade på den med mig. De gjorde en rätt bra match tycker jag! Jag drog i en hårfärg i Sarah's hår också, så nu blev hon lite rödare. Fint blev det i alla fall.

Nu har vi precis kissat hundarna och klockan börjar bli lite sent, så snart är det sängen som gäller. Får se om jag kan somna idag, har haft himla svårt för det de senaste nätterna då det har varit så sablans jäkla varmt ute.

God natt kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0