God morgon

Matchen i söndags gick kattskit! Gissa vem som lyckades vrida om foten på uppvärmningen?! Så gick det med spelandet för min del! Jag satt på sidan med en kylpåse hela matchen. Kul. Det var det värsta jag varit med om. Hela laget spelade så dåligt som de aldrig har gjort förr, så vi förlorade. Stort också. Mot laget vi BORDE ha vunnit mot. Jag var så arg, så jävla arg.

På kvällen kom Lina och hälsade på för att planera lite inför midsommar. Men vi kom inte fram till något vettigt alls eftersom vi pratade om så mycket annat ;) Trevligt var det i alla fall.

Annars har det inte hänt så mycket mer, varken i måndags eller tisdags. Jag har jobbat och jobbat. I måndags jobbade jag över och igår likaså. Nu slipper jag stressa så jäkla mycket eftersom det är kortvecka denna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0