hallå

Min dag idag har sett ut precis som igår. Sol och bad, hela dagen. När jag står naken och kollar mig själv i spegeln ser det nu ut som om jag har en vit bikini på mig. Snyggt Jessie, verkligen. Fast jag är inte på långa vägar lika brun på ryggen som jag är framifrån. Jag tycker inte det är lika skönt att sola ryggen och dessutom vill jag bli neger i ansiktet och magen, så då ligger jag på rygg. Men idag solade jag faktiskt ryggen i 20 minuter och är redan brun. Ska försöka sola den lite mer i morgon så det blir lite jämnvikt liksom.

Första träningen var idag också. Jag dog typ efter 5 minuter. Nu får man igen för att man inte har hållt igång särskilt bra under uppehållet. Det enda jag gjort under de här veckorna är att jag sprungit sammanlagt 2 ½ mil, cyklat 2 mil och promenerat varje dag med hundarna. Alltså, nästintill ingen konditionsträning förutom springningen och cyklingen, men det är inget att hurra för. Det var riktigt roligt att vara tillbaka på plan i alla fall, även om jag tidigare idag mest suckat över att träningarna börjar då jag blivit så slö av mig. Men på torsdag är nästa träning och jag längtar redan!

SJUKT bra låt. SJUKT bra text!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0