Hello

Krogvändan i fredags var hur trevlig som helst. Kvällen började hos Maria där vi fick i oss lite alkohol och hade trevligt. Sen flyttades förfesten hem till Tess eftersom hon var tvungen att snygga till sig lite. Därefter drog vi vidare till Eightball och där blev vi kvar hela kvällen. Jag och Lina har tagit 9843983 egobilder på oss så bilder från kvällen kommer i ett senare inlägg inom några dagar. Jag träffade på några kändisar som jag inte sett på jättelänge, bland annat min f.d låtsassyster som jag inte träffat på många år. Himla roligt att träffa henne faktiskt. Dessutom raggade en blond hagga som såg ut att vara minst 40 år på mig också, jag tackade fint nej. Sen kallade hon mig ond resten av kvällen. Haha.

När klockan närmade sig 2 (tror jag?) gick jag och Lina till Sibylla och drog i oss en varsin kebabtallrik (jag tog kebab med strips och mos, yum). Sedan delade vi på taxi hem med en liten pojkspoling härifrån byn som fick magknip på vägen hem och låg och kved sig i framsätet. Jag tror klockan var halv 4 när jag kom hem.

David det puckot väckte mig halv 11 dagen efter, så det var bara till att kliva upp. Har jag väl vaknat på morgonen har jag svårt att somna om igen. Vi tog en långpromenad med hundarna, och sen ner till Janne och Ewa. Senare den dagen åkte vi hem till Conny och Zara där vi blev kvar till elva. Vi drog på en film när vi kom hem, men jag somnade efter en timme och vaknade inte förrän i morse.

Idag var jag och Jossi till Högbo en sväng. Vi såg även en person dö :/ När vi kom och skulle parkera bilen var ambulans och brandkår på plats och en man/farbror låg på marken och ambulanspersonalen gjorde hjärt-och lungräddning på personen som låg där. Vi stannade inte för att kolla utan vi gick vidare och knatade omkring i Högbo ett tag. Det är så himla fint i Högbo! Vi gick till repen och Jossi tjatade ihjäl mig och sa att vi skulle gå över vattnet, men jag totalvägrade. Fy tusan, jag skulle lätt ramla i och jag är livrädd för mörkt vatten. Dessutom är det ju dammluckor typ 5 meter från repet och jag skulle haft mardrömmar i minst 1 år framöver eftersom jag skulle drömma att jag drogs ner under vattnet av strömmen från luckorna. Uuugh. (fast det är ingen ström vid luckorna men ÄNDÅ)

I alla fall, när vi kom tillbaka till parkeringen så åkte ambulansen iväg DÅ. Ca 45 minuter senare. Den åkte sakta därifrån också. Om personen som låg där skulle överlevt hade det ändå varit akut och ambulansen hade åkt SKITFORT därifrån. Eftersom de åkte sakta så antar jag att han inte klarade sig :/ Lite otäckt faktiskt.

När jag kom hem satte jag mig i soffan i ca en halvtimme innan det var dax att dra igen. Denna gång till Gävle för lite käk på Max. Eller, lite och lite. Jag drog i mig ett helt maxmål, 1 Curry honey dip, 1 smält cheddar dip, 1 garlic dip, 1 liten lökring och 1 halv cola. Jag höll bokstavligt talat på att spricka när jag tog sista tuggan. Men tror ni det var nog? Trots att jag inte var ett dugg sugen på något mer så var jag tvungen att köpa en glass också (mest för att David betalade). Jag köpte mjukglass med hjortonsylt på ett stort rånfat. Typ. Den var hur stor som helst och skulle lätt räckt till en hel middag för min del. Tror ni inte att jag drar i mig halva den också? Jag dog lite på vägen hem, min mage har nog aldrig varit såhär stor tror jag. Jag ser gravid ut.

Nu ligger jag hemma i sängen och kollar på Hemsökta hus. Jag är totalt vettskrämd och jag gör nästan i brallan när något läskigt ljud dyker upp på tvn. Jag hoppade nyss upp i taket när en mygga flög förbi typ 3 mm från mitt öga och såg ut som en tennisbollsstor jävla mutantmygga!! SÅ rädd är jag, så jag till och med blir rädd för myggor. Hjälp mig. Det är ett under att jag vågar sitta här inne i vardagsrummet helt ensam och kolla på tvn själv.

Jag är till och med rädd för reklam. Den här reklamen nedan är den värsta jag någonsin sett. Första gången jag såg den satt jag med klotrunda ögon, munnen vidöppen med tvdosan i ögonhöjd som dolde 99% av tvskärmen samtidigt som jag skrek av rädsla. Hoppas verkligen inte den reklamen visas dagtid då barn ser på tv. Om den reklamen kommer på tv när jag är ensam hemma kommer jag börja grina. På riktigt. Jag är livrädd för viss reklam. Jag är nästan lika rädd för den nya Parlino reklamen. Den då en gymnastiklärare trampar sönder en elevs telefon då hon pratar i den. När läraren sedan sitter i bastun dyker den lilla gula gubben upp från ingenstans och dödar henne (antar jag). Fy tusan var jag hoppade till i slutet när det gula fanskapet dyker upp i typ en millisekund som i värsta skräckfilmen! Svårt att förklara, hittade inget klipp på youtube.

Här kommer den reklamfilm jag nästan kissade på mig av när jag såg!



Världens fegaste brutta, det är jag det! Och det är ju både bra och dåligt...

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag såg tre millisekunder innan jag fattade vad det var för "tema" på reklarmen, sedan slängde jag igen datorn och drog av ljudet fort som fan..

Efter en stund, jag visste ju inte hur lång skiten var så smög jag upp skärmen och klämde in handen för att trycka på F5 så jag slapp riskera att se ngt.



BAJSJESSIE!!

2008-07-14 @ 22:45:12
URL: http://pirray.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0