HEY

Igår kväll var vi hem till Conny och Zara och kikade på bilder från deras USA-resa som de gjorde 1996. Nu är jag ännu mer taggad på att snart få komma dit!

Idag ska jag baka negerbollar. Jag åt några igår som Amanda och Zara hade gjort, och jag fick mersmak så jag ska strax sätta igång och skita ner mig.

Senare ska vi ner till Janne och Ewa och grilla korv. David sa igår att vi blev bjudna ner dit idag för att grilla. Ok tänkte jag! Gratis mat är aldrig fel! Det slutade med att vi skulle bjuda på kalaset och jag fick gå till ICA och göra slut på PRECIS varenda öre jag hade kvar av lönen (200:-) Hmpf. Snabbmakaroner hade dugit alldeles perfekt ändå.

Nu ska det bakas niggerballs och sen ska jag svulla i mig varenda jäkel helt själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0