Telefunken

Igår och idag har jag stått som ett barn på julafton och väntat på att min avi ska komma med posten så jag kan hämta ut min nya, fina telefon! Men varken igår eller idag har det kommit någon avi med posten. Enligt postens hemsida så skickades avin 07.29 idag, så det var kanske inte särskilt konstigt att inte avin kom igår. Jag får allt coola ner mig lite och vänta till i morgon då förhoppningsvis min telefon har transporterats upp till ICA och att avin ligger i min brevlåda när jag kommer hem på lunchen så jag kan hämta ut min nya kärlek. Då ska jag ladda ner de 14 mms jag fått men inte kunnat tagit emot de senaste året. Det ska bli spännande att se vad som finns på de bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0