Slapp dag

Idag har det inte hänt mycket här hemma. Jag vaknade av att Zelda hulkade i vardagsrummet och la en grässpya i fotbolls-size på golvet! Jag låtsades sova och David var tvungen att gå upp och ta reda på den. Hihihi smart, jag vet. Vi tog en promenad och släppte hundarna så de fick leka och springa av sig lite på en inhägnad i byn. Zelda blir som en valp på nytt när hon får springa omkring som hon vill.

När vi kom hem igen spelade vi kort och tog det lugnt. Sen satte jag på mig andra kläder och sprang 9.4 km! Den ni! Jag springer inte hela sträckan, jag springer några kilometer, sen går jag i rask takt i ca 3-4 km innan jag springer resten hem! Jag gjorde det förra veckan (tror jag det var) och det var dags nu igen. Egentligen borde jag ta den rundan varje dag, om jag orkar ska jag försöka med det nu tills fotbollen börjar den 29/7 igen. Eller i alla fall varannan dag.

David hittade en lista på ett forum igår. Forumet handlade om hur man som pojkvän ska göra för att bete sig som ett svin mot sin flickvän. Vet ni vad? Nästan varenda punkt stämde in på mig. Stackars David som lever med ett svin som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0