Sjusovare

I morse vaknade jag halv 12 av att pappa ringde på min mobiltelefon. HALV 12!? Jag förstår inte hur vi kan sova så förbenat länge! Jag brukar kliva upp runt 9 varje morgon ju. Halva dagen försvinner när man sover så länge! Pappa frågade i alla fall om jag kunde hämta hans fruga plus vänner i natt runt 02.00 i Gävle. Så i natt blir det till att hämta 3 fulla, dryga, phillipinbabblande fjortistanter inne i Gävle och stå ut med dem i samma bil i typ 40 minuter innan jag äntligen är hemma i Järbo igen. Jag hoppas att de är så fulla allihopa att de somnar i bilen på väg hem.

Jag har inte orkat springa milen idag men istället tänkte jag ta cykeln upp till hästen. Det är drygt en mil upp till Kungsberg och såklart ska jag cykla tillkbaka så det blir 2 mils cykling + 1 timmes ridning idag. Härlans Jessie!

Nu ska jag göra mig klar och cykla iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0