SISTA DAGEN

Nu återstår endast 4 timmar av denna arbetsdag innan jag sticker hem som en avlöning för 3 veckors semester! Det ska bli så grymt skönt att få vila och ta det lugnt i 21 dagar! 25 grader och sol ska det vara varje dag så jag kan ligga på playan och steka. Brun som en 70% chokladkaka hade jag tänkt att bli! Jag ska satsa på att bli lika brun som jag var sommaren -06 då varannan människa på Hultsfred kommenterade min asbruna mage!

David den nörden är inne i Sandviken och står i kö för att köpa en iPhone. Han står rätt långt bak i kön och det fanns bara 50 telefoner i butiken så jag tror inte han får någon. Mohaha. Prylnörd.

Efter jobbet ska jag upp till hästen. Kanske för sista gången. Hon ska säljas och de har en intresserad köpare. Tråkigt att jag inte kommer kunna rida nå mer faktiskt! Det har varit superkul att rida med Veronica och Angelica!

Jag har triljoner med grejer på mitt kontor som måste göras innan jag går hem. Åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0