Musseförbud

David har pluggat inför sin uppskrivning för mc som han har idag de senaste dagarna. Jag testade att göra ett test. Jag blev underkänd. David tyckte inte att jag borde ha körkort eftersom jag inte klarar uppskrivningen igen;) iofs var testet för mc, men de flesta frågorna gäller trafikregler och inte för just mc. En fråga var:

Om oljetryckslampan tänds, vad ska man då göra?

Det fanns 4 alternativ att välja mellan.

1. Köra åt sidan, stanna och gasa lite och se om lampan släcks.
2. Stanna omedelbart och stäng av motorn.
3. Fortsätt köra som om inget hänt.
4. Fortsätt köra och gasa kraftigt några gånger och se om lampan släcks.

Utan att tänka särskilt länge svarade jag alternativ 1.

Jag får inte köra musse nå mer..


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag gissar på att alternativ 2 är det rätta dvs stanna omedelbart? Men då fick jag tänka till först.

2008-07-21 @ 22:35:53
Postat av: Sofia

Haha, att du inte tog alternativ 4 då Jessica.. ;-)

2008-07-22 @ 00:42:41
URL: http://missvixxen.blogg.se/
Postat av: Tessa

Haha!! Ibland har man lite otur när man tänker, jag har min uppskrivning i mån ;)

2008-07-22 @ 16:47:20
URL: http://tessarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0