Måndag

APA. Jag skrev nyss ett hur långt inlägg som helst (som i och för sig inte var ett dugg viktigt) och när jag klickade på "spara och publicera" så kom ett felmeddelande upp och det gick inte att gå tillbaka för det stod bara "forbidden". Jag loggade in på nytt och allt var borta. Nu är jag sådär smått tokig att jag skulle kunna riva ner varenda pryl jag har på kontoret. Istället för det sätter jag på den hårdaste av de hårdaste musiken jag har på datorn och låter mina ögon svartna och hjärtat slå i 9834458 slag i minuten tills jag lugnat ner mig.


Tio minuter senare..

Ja, då ska jag försöka mig på detta igen.

I lördags var jag till Insjön och Sågmyra. Jag skulle inte handla en endaste pryl. Det slutade med att jag kom hem med 2 par skor från converse, 4 t-shirts, 1 par trosor från Frank Dandy, 1 keps, 1 scarf, 1 ziphood tröja och en mössa! Så blev det med den ickeshoppingen. Men David handlade motorcykelkläder för närmare 10 papp så jag ansåg att jag hade rätt att köpa de sakerna då de bara kostade mig strax över tusenlappen. Det tyckte inte David. Men som vanligt lyssnar jag inte på vad han säger.

Igår var en riktigt slapp dag. David jobbade och jag var hemma med hundarna. Jag diskade och kollade på film. När David kom hem drog jag iväg och sprang runt 8 km. Eller, jag gick i rask takt nääästan 4 km, men resten sprang jag faktiskt. Duktiga mig. Jag skulle behöva hålla i detta och springa i alla fall minst 4-5 km om dagen, men det är nog inte möjligt när vi har hundarna. De skulle stanna var femte meter och nosa i 2 minuter på samma fläck innan de skulle droppa en knappt märkbar markering för att göra precis samma sak fem meter längre fram.

Idag ska jag in till Emma och klippa håret igen. Hon gjorde det rikigt bra förra gången så jag tror nog att hon kommer lyckas även denna gång. Jag ska klippa mig kortare, så som hon klippte mig när jag var där sist, för snart 2 månader sedan. 1-2 cm alltså. Inte så stor förändring.

4 DAGAR KVAR TILL SEMESTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0