Kungsberg

I morse åkte vi upp till Kungsberg med hundarna. Vi gick upp på baksidan av Kungsberg, i skogen. Det var brandt och stenigt hela vägen, så det blev jobbigt att gå i rask takt. Men det var skönt. Vi stannade på toppen ett tag och vilade innan vi gick tillbaka. Jag joggade hela vägen ner med Brutus medan David gick efter med Zelda.


Nu sitter jag här och försöker lugna ner mig efter ett vansinnesutbrott som jag nyss fick. När jag laddar upp bilder på bilddagboken hemifrån går det i snigelfart och innan jag hunnit ladda upp alla bilder händer något och bilderna hamnar huller om buller och vissa laddas inte upp alls. Jag blev galen och kastade min nya telefon i golvet och smällde igen datorskärmen och slängde ner den på bordet framför mig.

Nu sitter jag här och räknar till tio om och om igen. Det blir inte bättre. Jag måste nog skrika lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0