Hoforsrocken

Den var väl trevlig. Vissa tillfällen i alla fall. Riktigt jävla skittråkigt att vara nykter en sån kväll men det rätt roligt ändå. Kogo var helt sjukt bra i alla fall, och Justin höjde snygghetsfaktorn till det dubbla när han stod på scenen. Lite senare spelade ett band som körde killing in the name och jag blev galen och drog med mig syrran och Svedda ner till scenen och hoppade som galningar tills Sveddas knä hoppade ur led. Han tröstades med en hamburgare och sen började vi gå hemåt. På vägen så.. äh skitsamma. Jävligt tråkigt i alla fall. Jag åkte hem sen och la mig. Somnade jävligt sent och vaknade jävligt tidigt.

Idag då? Jag ska till hästen och rida för sista gången i eftermiddag då hon är såld. Lite tråkigt, det har varit jätteskoj att rida henne. Innan det blir det nog sola och bada hos Conny & Zara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0