Hello

Det skulle ju vara strålande solsken idag? Även fast det inte var det så har vi varit hos Conny och Zara hela dagen. Vi vaknade halv 12 (!!!) och åkte dit. Pappa, Erik, Jocelyn och April kom också, så hela högen utom David badade i poolen. Drygt 22 grader var det i poolen, och hade jag varit kille skulle jag haft en ordentlig pansarpung kan jag lova. Det ilade i hela kroppen när man doppade sig, men sen blev det skönt och jag låg i drygt en timme.

Jag har fått en jäkla snygg bränna på bröstet i alla fall. Det röda har förvandlats till brunt, men det mindre snygga är att jag hade ett halsband på mig hela dagen igår, så jag har ett vitt streck där halsbandet låg. Det syns VÄLDIGT bra. Hoppas jag lyckas sola bort sträcket de här dagarna i veckan då det ska bli finväder.

Idag har jag dragit i mig nästan alla negerbollar. Magen är svullen som en jäst konservburk och kommer nog spricka vid minsta lilla beröring. Jag drog i mig en påse nudlar för 3 timmar sedan, och nyss åt jag stekt potatis och korv. Jag är så mätt man bara kan bli! Jag fattar inte hur jag kan dra i mig så förbannat mycket mat (och andra diverse onyttigheter), jag kommer antagligen se ut som en michelingubbe inom några år.

Och vet ni vad jag gör i skrivande stund? Jo minsann, jag äter en till negerboll. Helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0