Härlig dag

Dagen har spenderats hos Conny och Zara. Suttit i solen hela dagen så jag har fått lite färg på mig. Jag ska som sagt bli årets neger så som jag var 2005, och jag tror jag lyckas eftersom vi drar till Cali om 1 ½ månad och DÄR kommer solen skita ner min hud ordentligt! Vi badade i poolen också. Hos Conny och Zara alltså. Det tog mig en evighet att doppa hela min kropp, dessutom stod Zara och skrattade som en häxa samtidigt som hon stänkte vatten på mig så jag skrek som en stucken gris.

Jag brände mig på bröstet idag! Jag blev lite röd efter så många timmar i solen. Vi lattjade lite med en fotboll och självklart lyckades jag göra en nedtagning, PÅ BRÖSTET! Jag tänkte inte på att jag var bränd och enbart hade en bikini på mig så bollen smällde rakt på bröstet utan något som helst tyg emellan. Tror ni det var skönt? NÄ inte särskilt va!

Nu på kvällskvisten var jag och Jossi upp till hembygdsgården en stund. Vi tog med oss en filt och kortlek, och där satt vi i solnedgången och spelade kort. Haha. Trevligt värre var det i alla fall.

Nu halvligger jag i soffan framför Sex and the City och drar i mig dussintals niggerballs.

I morgon drar jag antagligen upp till Conny och Zara igen och steker i solen och badar i poolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0