Gävle

I 45 förbannade minuter fick jag köa innan det blev min tur hos polisen. Väl där tog det typ 3 minuter att ansöka om mitt nya pass. Jag såg ut som kattskit på bilden också, och namnteckningen ska vi inte prata om. Det såg på riktigt ut som en 2åring skrev mitt namn.

När jag var klar hos polisen skulle jag knata upp på stan en sväng medans David var och gjorde sin uppskrivning. Precis innan jag skulle kliva ut kom ett jävla monsunregn som vägrade ge med sig. Så jag snodde en broschyr om fyllekörning och satte på skallen och sen gick jag. Jag blev dyngsur, men skallen klarade sig i alla fall. Tog en lov inne på Sea Fun och började nästan grina när jag såg hur mycket snyggt det fanns! Jag har endast ett fåtal ören på mitt konto så jag gick tomhänt ut därifrån. Carlings hade också jäkla mycket snygga kläder, de jävlarna. Och på stadium fanns en apsnygg Zoo York tischa som jag ville ha ju! ÅH.

David klarade i alla fall uppskrivningen som väntat. Jag drog i mig en pasta med kyckling och curry på Nian. Smakade smaskens.

Nu är vi hemma och jag är skitarg. Bara sådär ändå. David är och åker motorcykel och tur är väl det, nu får jag sitta här och sura för mig själv, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0