hey

Att sitta i bikini i en skinnsoffa är inte bekvämt. Jag sitter nu fast och när jag reser mig upp kommer det låta ungefär som när man drar kardborreband ifrån varandra. Mysigt.

Idag ska jag nog fortsätta mitt försök till att bli neger. Jag har kommit en bra bit på vägen men det är en bra bit kvar.

Jag håller på att få fnatt. Jag har inte shoppat på 3 veckor. Inte en endaste liten pryl till mig själv har jag köpt! Nu har pengarna kommit men nästintill allt ska in på sparkontot. JAG VILL INTE. Jag vill handla nu. Nu, nu, nu! Fast jag vet att det finns sjuhundrafyrtioelva mer affärer och roligare kläder i kalifornien, så vill jag shoppa något NU. Något litet lär jag väl få köpa? Annars biter jag av alla mina naglar ner till roten.

Kanske ska ta och äta något nu kanske! Mycket har inte ramlat ner i min mage de senaste dagarna. Det går ju inte att äta i den här värmen eh, men det kan ju vara bra att minska ner min magsäck som antagligen är stor som en fotboll nu så mycket som jag har dragit i mig den senaste tiden.

Okej, nu får jag panik. Våra bästa år står på i bakgrunden och jag kan inte låta bli att kolla. VAD ÄR DET MED MIG!? Jag totalt hatar den serien. De måste vara något särskilt med sådana serier, de hypnotiserar en på något vis så man inte kan slita blicken. Nu blev det reklam och jag skyndar att byta kanal innan jag fastnar i den där evighetssmörjan.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du får spara dig till kosmetika-avdelningen på

båten ; )

2008-07-29 @ 00:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0