Den är här!

Min telefon kom igår ändå! Den är superfin! Den går inte att använda än då simkortet inte blivit aktiverat, men om några timmar borde allt funka. Jag kollar på den oftare än jag blinkar för att se om kortet blivit aktiverat, men icke.

Igår fick jag ett meddelande av min faster Zara där det stod "kom och fika". Eftersom detta mer lät som en beordran än en inbjudan så anade jag att någon i familjen fyllde år så jag ringde sekunden efter att meddelandet mottagits och kollade med pappa hur fallet låg till. Självklart var han redan hos Zara så hon förstod direkt att jag ringde till honom enbart för att kolla om någon fyllde år. Nedrans, jag som inte tänkte erkänna att jag glömt bort hennes födelsedag.

David skjutsade dit mig och hundarna där vi åt tårta och hoppade studsmatta. Jag och kusin Johan hoppade studsmatta med Erik och Amanda (Erik min lillebror och min yngste kusin) medan några ur släkten fick hålla hundarna. Zelda fick ett av sina erkända tokrus och började leka med kopplet och låta som ett stort monster. Till och med jag tycker att det låter obehagligt när Zelda gruffar, morrar och skäller. Även fast jag vet att hon gör det på skoj, så låter hon livsfarlig. Men så är det med alla terriers, de har sitt speciella läte. Jag fick studsa ner från mattan och så fort jag tog kopplet slutade hon.

David kom och hämtade mig lite senare och när jag kom hem satte jag mig med min nya favorit ett tag. Jag är lite smått förälskad i den redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0