skönt

Kan ni gissa vad jag gjort idag? Jo, legat vid poolen såklart. Precis som de senaste 8-9 dagarna! Grymt skönt lär jag säga.

Följde med Conny och Zara till Sandviken och köpte 1 KILO (!!) godis! ETT KILO! 10 hg godis! 1000 fucking gram! Jag kommer rulla fram efter att ha ätit den påsen!

Varit ute på massa roliga äventyr idag på eftermiddagen faktiskt. Roooligt! :) Sen träffade jag Jossi en sväng också, trevligt värre. David har lekt med Martin halva dagen men borde komma snart, då blir det film (och jag kommer antagligen somna innan förtexterna rullat klart).

TACK Lina för att du sa grattis ;) Det var du och 1 till av alla ni som läser som skrev. TASKMÖRTAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0