Trasig?

Ja, den som inte visste tror nog att jag är totalt trasig i fejset nu. Jag ser ut som en prickigkorv! Behandligen var riktigt skön, förutom portömningen. Jag låg där och ville skrika allt vad jag kunde, men istället låg jag blickstilla och rörde inte en min i ansiktet. AJ! När hon var vid snoken och klämde trodde jag att jag skulle svimma, så ont gjorde det. Men efter tortyren så gav hon mig den skönaste ansiktsmassagen någonsin. Hon la en ansiktsmask och lämnade rummet i ca 15 minuter. Då somnade jag och sov tills hon klev in i rummet igen. Tur att jag inte var på mitt morgonhumör som David brukar bli lidande av, i så fall hade jag gormat åt henne och bett henne lämnat rummet för att låta mig sova mera.

Nu sitter jag hemma och går igenom alla bloggar jag läser varje dag, David har åkt ner till Pålman en sväng. När han kommer hem igen ska vi kliva över till grannen och gratta henne på hennes examensdag. Nu är hon sjuksköterska! Det kommer antagligen vara fullt ös där inne med skrikande brudar, så vi får se hur länge jag står ut. Är inte på partyhumör idag. Ikväll vill jag ligga i soffan och kolla på film. Jag skulle kunna somna nu och sova hela natten känns det som.

Undra om jag ska äta lite citron/lakrits glass? Ja det ska jag minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0