Sytråd?

Här på kontoret brukar vi alltid busa med varandra och jävlas. I går skruvade pappa av handtaget och "låset" på Björn F's dörr och låste ut honom.

Nyss var pappa in här och frågade om jag hade sytråd som han kunde låna.
Jag: Vad ska du med sytråd till?
Pappa: Äh, ingenting särskilt. Sa han och såg lurig ut.
Jag: Nä men jag har faktiskt ingen sytråd med mig idag. (alldeles som om jag brukar ha det annars?)
Pappa: Nehe. Sa han och gick ut och flinade.

Jag fattar ingenting, vad ska han med det till? Jag antar att han ska ha det till något bus.

I skrivande stund springer pappa och Björn omkring här i korridoren utanför och skjuter gummisnoddar på varandra. Björn var inne hos mig och pappa kom in och skjöt "en" gummisnodd (han hade bundit fast 4 gummisnoddar till en STOR)  rakt i rumpan på Björn. Nu springer han utanför och ska skjuta tillbaka.

Vi har roligt här på kontoret. Nu ska jag gå och skjuta Bodda med gummisnodd. HÅRT. Jag tror han gillar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0