Städdag

När vi vaknade tog vi hundarna och åkte upp till Norrbro. Där gick vi omkring ett tag och lät hundarna söka efter sork som det finns massor av där uppe. Zelda var helt galen och grävde som tusan i marken.

Sen blev David hungrig så då åkte vi ner till Janne och Ewa för lite frukost. När vi kom hem stack David iväg direkt igen, och jag började städa. För några dagar sedan såg jag att jag lyckats döda våran kaktus, hur man nu lyckas med det? Så jag slängde bort den NU i alla fall. Nu har jag en blomflugs-svärm som flyger omkring i huset. Mys.

Plockade och donade i någon timme, David kom hem och hjälpte till också. Nu är vi klara. Orkar inte röra mig en meter till. Jo, jag ska snart laga mat. Korv och köttbullar med spagetti till David. Köttfärssås på burk ska jag äta! MUMS!


Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0