Smörgåstårta

Idag har jag ätit smörgåstårta till både lunch och middag. Arbetsdagen idag har gått sjukt långsamt, men äntligen är den slut. Nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att klockan ska bli halv åtta så jag kan springa iväg till träningen. Det ska bli riktigt skönt att få röra lite på fläsket, känns som det var månader sedan jag tränade sist, men det var bara 4 dagar sedan.

Nu sitter jag och hickar. Den vägrar försvinna. David vill inte skrämma mig så den försvinner, och jag kan ju inte skrämma mig själv precis.. Eller kan jag det? Om jag hoppar fram framför spegeln och gör en riktigt ful min så kanske jag blir rädd för mig själv. Det ska jag testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0