Sjuk?

Jag börjar känna mig lite krasslig. Igår kände jag att halsen var lite tjock, i morse när jag vaknade hade jag ont som tusan. Efter ett tag försvann det onda i halsen men jag är fortfarande inte helt hundra. Börjar känna mig lite hängig också, hoppas jag inte blir sjukare. Vägrar missa första träningen någonsin sedan jag började i somras!

Igår var vi på 2 kalas. Först åkte vi ner till pappa, Jocelyn och Erik. Där var huset fullt av pladdrande phillipinbrudar. SHIT, jag förstår inte hur de kan prata så fort. Dessutom förstår jag inte ett ord av det de säger. Förutom när de säger siffor eller klockslag, det är samma som spanska så det förstår jag. Där vräkte vi i oss mat, så mycket att jag trodde magen skulle spricka. Erik blev superglad för presenten han fick av mig och David. Ett polis-set med keps, pistol, ID-bricka, visselpipa och ficklampa. Han såg ut som negern i Village People med allt på sig.

Efter några timmar rullade vi ut därifrån och drog in till Sandviken. Där var det party @ Emils house. Det var väl.. Inte så roligt, men det var kul att se nya ansikten och göra något annat utanför Järbo för en gångs skull. Mr. Götberg kom förbi också, vilket gjorde att det blev en väldigt konstig atmosfär i rummet. David frågade mig om han fick slå något hårt i huvudet på honom, haha. För er som inte vet så träffade jag honom under en kort period när jag och David inte var tillsammans, så David är inte nå vidare förtjust i honom. Vilket jag helt klart kan förstå. Vi var inte där så himla länge eftersom Zelda var ensam hemma. När vi kom hem gick David på bykrogen med grabbarna. Jag gick hem till Zelda och tog henne på en promenad med Alfons och Maria. David kom hem rätt snabbt och vi hoppade i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0