Seg

Jag sitter fortfarande i samma position som sist jag uppdaterade. Enda gången jag har rört på mig var när jag var in till köket och hämtade glass. Jag borde kanske börja göra mig i ordning eftersom vi ska gå över till grannen om ett tag? David har inte ens kommit hem än så jag slappar ett tag till.

Nu har jag kollat alla bloggar och alla andra sidor jag dagligen besöker. Nu sitter jag här och inte ett skit är det på tv. Inte en enda rolig person online på msn. Tråkig kväll än så länge, men rätt skön ändå.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är sånna här kvällar som det vore det absolut ultimata att gå ut och snacka skit och ta en cider eller 40!

2008-01-18 @ 20:16:45
URL: http://spinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0