Rekonstruktion

Programmet jag använder i mitt arbete har gått och dött för ett tag. I och med det kan inte jag jobba någonting. Jag sitter mest och klickar runt på alla sjuhundra bloggar som jag intensivt följer varje dag. Otur, jag som tycker det är så roligt att jobba..eh.

Fredag idag, 4½ timme kvar på arbetsdagen. Härligt! Snart får jag gå hem och slappa i 2 dygn. Ikväll har jag inga som helst planer. På lördag ska pappa och Erik ha kalas på dagen. På kvällen ska vi antagligen till Emil en sväng på fest. Jag har inga planer inför söndag. Kanske ska ta en vända till Hofors och hälsa på Anders?

Nu snöar det för fulla muggar utanför mitt fönster. Jag tycker inte om snö, jag vill ha sommar, och jag vill ha det NU!
Idag fyller far år, Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0