Redan torsdag?

Det är ju snart helg för bövelen. 1½ dag kvar på jobbet, sen är jag ledig två dagar! Härligt!

I morgon slutar jag jobbet klockan ett, jag ska till Karisma Spa och få en ansiktsbehandling. Den ni! Jag fick det av David i födelsedagspresent. Jag ska få denna behandling:

Exklusiv ansiktsbehandling (90 min)
Hudanalys, rengöring, peeling, värmelampa portömning, massage, mask samt dagkräm. Skräddarsys efter hudens behov.

Det är faktiskt första gången jag ska få en riktig ansiktsbehandling. Ansiktsmassage har jag fått men aldrig någon som denna. 90 minuter är rätt lång tid, och att den skräddarsys betyder att jag får reda på precis det min hud kräver och vad den behöver för krämer m.m, och det är ju helt perfekt. No more ms. krateransikte!

Men jag är lite orolig för att det ska göra ont. Om de kommer klämma och squeeza ut varenda liten grej som finns i huden. En sak är säker, jag kommer se ut som ett monster i några veckor framöver efter denna behandling. I och med att ALLT kommer att komma ut nu, så kommer det komma i princip samtidigt och alla mina små fula bebisblöppor kommer bli stora som jättar och ta över hela mitt ansikte. Så det blir antagligen inga ansiktsbilder till bdb de närmaste veckorna. Fast, jag kanske slipper se ut som ett bombnedslag, om jag har tur. Det visar sig.

För samma pris kunde jag få en halvdag på spat med 1 valfri ansiktsbehandling och 1 valfri kroppsbehandling, tillgång till pool, bastu och relaxavdelning, fruktbuffé och lite annat smått, men jag vill helst ta ansiktsbehandlingen så jag får bort allt oönskat i ansiktet.

Workie workie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0