Proppmätt IGEN

När vi slutade åkte vi hem och hämtade upp fröken (Zelda) och drog in till Kungsgården. Där inhandlades hundmat till Brutus för 600:- och en diskborste! Sen åkte vi in till Sandviken och drog en lov på Lidl. Vi hittade lite smått.  Potatismos, risifrutti, ruccola och massa mer. Zelda satt ute i bilen och surade. Vi var inte borta max 20 minuter på Lidl, och när vi kom ut till bilen fick både jag och David mördarblickar från baksätet där hon satt och var kinkig. Hon blev dock glad när vi kom hem och hon fick träffa Brutus. De har sprungit omkring som två galningar här i lägenheten ett tag. Nu ligger hon utslagen på golvet, men Brutus som har all energi i världen springer omkring i köket och nosar efter smulor.

Nu börjar min träning om en halvtimme så jag ska väl slänga på mig benskydden och springa dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0