Pancakes

Efter jobbet släppte David av mig vid ICA, där jag hämtade en hemlig sak som kommit med posten, och så handlade jag lite ingredienser till mina pancakes jag tänkte laga.

Jag har aldrig varit riktigt förtjust i am. pancakes, men dessa såg så sjukt goda ut så jag var bara tvungen att testa dem. Det tog hur lång tid som helst att steka dem, jag var hungrig som en varg! Efter något som kändes som en evighet var äntligen alla pancakes tillagade. Jag tog min älskade vinbärssylt och lite vispad grädde till. Det var faktiskt gott! De är så sjukt mättande så jag fick bara i mig 1, sen var jag proppmätt!

Nu sitter jag här i soffan med uppknäppta brallor och tittar på ekonominyheterna på tv4. Jippi. Funderar på att slänga ut bilder på bdb, men det kommer ta så sjukt lång tid, och jag har inte lust att sitta HELA kvällen och ladda upp alla bilder. I morgon eller övermorgon blir det nog istället.



Mina blev inte riktigt lika fina, men säkerligen minst lika goda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0