noslös badanka

Nu är jag hemkommen från träningen. Jag kom hem och ryckte i dörren för att kliva in, men det var låst och jag hade ingen nyckel. Jag tittade ner över loftgången och såg att bilen var borta. Då gick jag till grannen och knackade på för att låna hennes telefon. Precis när jag har knackat ser jag att David kommer med golfen och kör in mot parkeringen. Hon öppnar dörren och jag förklarar varför jag knackat på men att jag nu inte behöver låna telefonen. Hon är ganska duktig på att prata den kärringen. Så hon babblade på av bara tusan och samtidigt som jag står där så drar hon ner ena handen innanför brallorna och kliar sig på muffen. Bilden som gick igenom mitt huvud kan jag inte förklara, och jag vill inte tänka på den mer heller. Men.. Jag såg hennes skrynkliga och något gravitationspåverkade genitalier framför mig och den värsta rysningen någonsin gick igenom min kropp. Jag började sakta men säkert backa bakåt och precis då kom David upp så jag sa glatt hej då och gick iväg.

Vi hann inte mer än innanför dörren innan vi vände och tog en promenad med hundarna. Eller, jag gick med hundarna och David gick till garaget för att starta min bil. När jag kom tillbaka tog jag vitgolfen och åkte ner till pappa. David tog min golf och körde ner den. Vi ska ha den stå där nere under vintern eftersom vi har ställt av den då jag nästintill aldrig kör den längre. Jag passade på att busa lite med Erik. Jag fick två halsband och en tisha från Dickies av pappa och Lynn också. Jättefina!

Nu sitter jag hemma i soffan och skulle precis börja föra över lite bilder från kameran till datorn. Jag knatade iväg till väskan och letade efter kameran. Då ligger inte fanskapet där! Då mindes jag att den ligger kvarglömd på jobbet! Bra Jessica. Jag har inte laddat upp bilder på hur länge som helst på bdb och tyckte verkligen det var dax för det idag, men då gick inte det heller. Jag får väl göra det i morgon istället. Eftersom jag kommer se ut som ett monster i morgon efter min ansiktsbehandling så kan jag passa på att slänga ut alla bilder då istället.

Brutus har sprungit omkring med en badanka i hårdplast här. Han har bitit sönder näbben på den stackaren, det är den enda delen Brutus får in i munnen, allt annat är för stort och hårt för att han ska få in i truten. Så han springer omkring med ankan här i lägenheten. Zelda har varit bra sugen på den ett tag, men om hon får tag i den så är den totalt sönderbiten inom 2 sekunder.

Jahapp. Jag ska kika lite på servern om jag har lite pics att slänga ut, annars får det bli i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0