National Treasure

Ja, den kollade vi på tidigare. Den var faktiskt riktigt bra.

Jag fick ett ryck när jag såg hur stökigt det var så jag och David plockade undan massa skit, så nu är det rent och fint i lägenheten. Sen drog vi ner till pappa en sväng. Han höll på att laga risgrynsgröt. Eller, han hade ställt den på spisen och sedan glömt bort den. Bra Pappa, det luktade inte gott i köket vill jag lova. Gröten var inte vit, den hade blivit brun av att stå en halvtimme på spisen. Jocelyn var i Göteborg, så han fick laga sin mat själv. Vi såg ju alla hur det gick med det...

Såhär såg bilen ut förresten.

image28

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj!!

2008-01-20 @ 23:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0