Megabula

För 2 veckor sedan idag fick jag en spark precis under knät av den minsta lilla minitjejen i laget! Det gjorde så sjukt ont och jag trodde verkligen inte att den lilla söta krabaten kunde sparka so darn hårt! Samma kväll när jag skulle lägga mig för att sova höll jag på att storkna av smärta. Jag kunde inte ens ta av mig kläderna utan att skrika. Jävla lillunge!

När 7 dagar hade passerat kände jag ingen smärta längre, dock hade jag en bula lika stor som en tennisboll under min knäskål.

Jag har inte tänkt någonting på den sedan förra måndagen. Förrän nu! The fucking bula är fortfarande kvar! Okej, nu är den bara en halv tennisboll, men efter 2 veckor borde svullnaden ha gått ner helt tycker jag?

Ikväll är det tametusan en lilltjej som åker på stryk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0