Lista

Din första:
Operation: Jag har aldrig blivit opererad.
Första piercningen: Öronen var först när jag var 6-7 år, sen underläppen när jag var 14.
Första bästa vän: Det var nog Sandra Sköld, innan skolan. Angelica Söderström var det nog när skolan började.
Första priset: Fick någon bronsmedalj genom skolan för antingen längdhopp, 100 meter eller höjdhopp, minns ej.
Första sporten du började på: Fotboll.
Första husdjuret: Mitt egna husdjur fick jag ju september förra året. 4 hundar har jag sammanlagt haft i familjen. Hur många katter vi har haft genom åren kan jag inte minnas. MASSOR!
Första resan: Danmark med familjen när jag var åtta.
Första konserten: Ill Niño
Första kärleken: Första gången jag var kär på riktigt var november 2001.

Favoriter:
Filmer: Garden State, Elizabethtown, Big Fish, A walk to remember.
Tvprogram: Scrubs, Lost, Medium.
Musik: Pearl Jam.
Drink: Jag dricker nästan aldrig. Men om jag gör det blir det oftast RedBull Vodka.
Sport: Att titta på sport är dötrist, att själv sporta är hur roligt som helst. Fotboll och ridning gillar jag mest.
Favoritplagg: Min Nikita T-shirt och mina Lee brallor.
Klädmärke: Nikita, Volcom, RipCurl, Roxy, Etnies, m.m.
Vad/vem du sover med: David.
Djur: Hund.
Bok: Pojken som kallades Det.

Just nu:
Äter du: Ingenting.
Dricker du: Jag dricker ingenting.
Ska du: Jobba.
Lyssnar du på: Brandi Carlile - Have you ever.
Väntar du på: På att få gå hem klockan halv 5.
Tittar du på: Datorskärmen.
Har på du på dig: Kjol, linne och cardigan.


Din framtid:
Barn: Två.
Giftermål: Mja. Kanske. Det visar sig.
Karriär: En sån ska jag fixa.

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ja det är ju en fördel om han har en trut i nyllet, och utan ögon skulle han se rätt kul ut. Så jag föredrar båda.
Kramar eller kyssar: Kramar är mysigast.
Kortare eller längre: Har bara haft killar som är längre än mig.
Snygg mage eller snygga armar: Jag är kär i armar och synliga  blodådrar. Är jag knäpp då?
Busig eller lydig: Busig ska han vara. David är FÖR busig ibland. Men det är bara roligt. Oftast.


Har du någonsin:
Kysst en främling
: Nej.
Druckit bubblor: Ja.
Tappat bort glasögon/linser: Solbrillorna har jag tappat bort några gånger.
Brutit ett ben: Nä, men en arm.
Rymt hemifrån: Nej.
Röntgats: Ja, när jag bröt armen.
Krossat någons hjärta: Ja, jag har väl det. Men nu är det lagat!
Nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja, det har jag också.


Tror du på:
Gud: Nej.
Mirakel: Njae, osäker.
Aliens: Jag tror att det finns någon form av levande materia någonstans i rymden.

Magi: Nej. Men ibland är jag tveksam.
Himlen: Den finns där uppe ju.
Tomten: Vem gör inte det?
Sex på första träffen: Om man känner för det så.
Kyssas på första träffen: Se ovan.
Änglar: Ja, Felix är en ängel.
Spådomar: Osäker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0