Larm

Jag och David bor ca 300 meter från Järbos skola. Det enda som finns mellan vårat hus och skolans byggnader är några träd. Varje jävla vecka går skolans larm och tjuter i ca 30 minuter. Det händer MINST 1 gång i veckan.

När jag sprang från träningen igår hade larmet gått, då var klockan nio. När vi skulle gå och lägga oss klockan elva igår var larmet fortfarande inte avstängt. I MORSE NÄR VI VAKNADE HADE INGEN STÄNGT AV DET! När klockan slog 7 slutade larmet äntligen att skrika. För sjutton muggar, personalen på skolan börjar ju långt innan 7? De måste haft riktiga problem med larmet i natt.

Om jag hade vaknat i natt hade jag nog tagit en slägga och knatat ner för att slå sönder den där sabla larmdosan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0