Jag ligger pyrt till..

Idag (så som alla andra dagar) bestämde jag mig för att jävlas med Magnus på jobbet. Denna gången gick jag utomhus och hämtade näven full med snö. Jag gick in och ställde mig bakom honom, drog ut skjortan och slängde ner härligheten på Magnus rygg. Självklart passade jag på att smeta ut all den iskalla snön på hela hans rygg genom att slå och smeta ordentligt för att sprida ut den till ett jämnt lager på hela ryggtavlan. Allt detta gjorde jag såklart på en bråkdels sekund. Lika snabbt hade jag hunnit skutta ut därifrån och smitit in på mitt kontor. Klockan slog precis tolv så jag tog jackan och åkte med ett leende på läpparna hem för att äta lunch.

När jag en halvtimme senare kom tillbaka till min arbetsplats möttes jag av detta:
image33

Magnus, lova att vara snäll mot mig på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0