JAG DÖR

Jag sitter just nu och kollar på Singing Bee, OCH JAG GÅR SNART OCH TAR LIVET AV MIG! Nog för att programmet inte går ut på att sjunga rent och fint, men jag kryper snart ur kroppen. HUR kan folk vilja skämma ut sig TOTALT på det viset de gör? Detta är pinsamt, riktigt pinsamt. Ändå kan jag inte ta tv-dosan och byta kanal, detta är på något konstigt vis underhållande. En sak funderar jag över, hur har de kunnat hitta typ 100 personer (de i publiken som har chans att komma upp och sjunga på scenen) som är överdrivet fjantiga och löjliga. Många program nuförtiden verkar gå ut på det, att vara fjantiga och barnsliga, trots att det är vuxentv.

Jag ska fortsätta titta på programmet, med skräckblandad förtjusning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0