Hungrig

Jag var till ICA och handlade glass för ett tag sedan. Citron/lakrits smak. Jag åt den igår hemma hos Conny och Zara. Var väldigt skeptisk till en början, men när jag hade stoppat in första tuggan i truten ville jag bara ha mer och mer! Det var svingott! Så jag kände mig tvingad att springa till ICA och bunkra upp med två lådor som nu ligger i frysen och väntar på mig. Jag köpte självklart på mig ett lager majsbollar också. Om jag kunde så skulle jag leva på endast majsbollar. På riktigt!

Nu ska jag laga maten! Sen ska jag trycka i mig massor av glass och majsbollar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jessica.. vad är en.. majsboll?

2008-01-13 @ 21:24:13
URL: http://spinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0