Hjälp

Man kan nästan tro att jag har 40 ärtor kompakt liggandes likt sillar i snoken på mig. Om jag snyter mig lyckas inte ens minsta lilla droppe komma ur mitt krokiga luktorgan. Det som händer när jag blåser för kung och fosterland är att jag får lock för öronen vilket resulterar i att jag blir döv. För att bli av med locket i öronen idisslar jag nu ett tuggummi stor som en golfboll. Då jag stoppat in alla gummin jag hade i min trut finns det inga mer på mitt arbetsbord. När jag senare under dagen kommer känna ett enormt sug efter just tuggummi, blir jag tvungen att gå in till min käre granne Björn och norpa ett eller tio. När han får reda på det kommer han döda mig med sina gummisnodds-snärtar och garva tills han svimmar.

Någon som har nässpray? Jag vill inte att Björn ska snärta mig!


Kommentarer
Postat av: Egoina

haha så roliga tvångstanakr :P

2008-01-30 @ 00:01:15
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0