Hemma

Vi tog en promenad hem till min faster och farbror (ja, jag säger att han är min farbror fast han är min fasters man), och blev vi fast ända till nu. Vi har haft jättetrevligt. Jag och Zara drog in till Sandviken och beställde mat från Malaysian Butterfly. Jag och David åt en varsin currykyckling på malaysiskt vis. Vidrigt gott! Efter det spelade vi Buzz. JAG VANN. Men vad hade ni väntat er? ;)

Nu sitter jag hemma och känner mig som en valross. Trots det är jag ändå sugen på godis och funderar starkt på att åka ner till Swans och köpa på mig en fullproppad påse lösgodis. Men David är inte ens hemma så jag har ingen bil. Gå orkar jag inte göra, för jag är slö och har snuskigt ont i benen.

Nu ska jag kolla om det är något annat än V75 på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0